płaski-brzuch1

Sama dieta może mieć zbawienny wpływ na nasze zdrowie i urodę, jednakże aby mieć płaski, ładnie wyrzeźbiony brzuch oraz inne „trudne” partie ciała trzeba też ruszyć się i poćwiczyć. Aktywność fizyczna przyniesie nam po jakimś czasie wymarzony cel, natomiast już od pierwszego dnia możemy cieszyć się poprawą nastrojutakie są efekty zdrowej diety pełnej kolorowych warzyw i owoców, różnego typu koktajli w połączeniu z aktywnym spędzaniem czasu.  Zachęcam Was serdecznie do uprawiania aktywności fizycznej, tym bardziej że w dzisiejszych czasach nie możemy narzekać na brak przykładów! Nie jedna osoba pewnie jest zaskoczona widząc cudowne metamorfozy osób korzystających z ćwiczeń Pani Ewy Chodakowskiej. Może zamiast siedzieć  przed monitorem z wielką zazdrością, najwyższy czas zacząć również działać w kierunku poprawy  swojej figury, co na pewno odbije się na lepszym humorze 😉 Mam nadzieję, że czujecie się już wystarczająco zmotywowani, aby zacząć ćwiczyć dziś, zaraz, ponieważ od zawsze wiadomo, że „jutro” nigdy nie nadchodzi.

Poniżej przykładowy dzień z jadłospisu „dieta na płaski brzuch”. Powodzenia!

dieta-na-plaski-brzuch

I ŚNIADANIE
  • 2 kromki pieczywa gruboziarnistego
  • Szynka drobiowa
  • Pomidor
  • Ogórek
II ŚNIADANIE
  • Jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii z dodatkiem malin
OBIAD
  • Krem z brokułów
  • Brązowy ryż
  • Surowe warzywa (według uznania)
  • Grillowana pierś z kurczaka
  • Zielona herbata
PODWIECZOREK
  • Banan
KOLACJA
  • Omlet  ze szczypiorkiem

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*